duminică, 24 iunie 2012

Munca grea

Deci era vineri seara...Tata venise acasa, naspa ca de obicei. De data asta a fost si mai naspa. A adus o folie cu 15 pagini scrise de mana ... Ghiciti ce mi-a cerut ? Sa le scriu la calculator ...

Mostra :

Domnule presedinte
   Subsemnatul Albu St. Gheorghe cu domiciliul in Birlad Str. George Enescu Nr1, Bloc G5, Sc B, Ap20, partner. Jud Vaslui.
1._Potrivit cu disp. art 790, punct 2,Cod Civil, privin un Partaj Succesoral Suplimentar.
   Chem in judecata si Personal la Interogatoriu pe Numitii:
1._Pe paratii Albu Georgeta si Albu Luigi, Albu Romulus-Leonard, Chirvasuta Delia-Marilen, toti cu domiciliul declarat in Iasi, Str Tepes Voda Nr2, Bl 51, Sc.C, Etaj 3, Ap.1,Jud Iasi.
.
.
.
.
.
Si asa mai departe... Am scris la tastatura 9 pagini ... tot weekend-ul am fost ocupat cu asta . Este rau ca e si o treaba migaloasa... scrii 5 cuvinte, uiti, te uiti iar, pierzi randul, + ca este scris de mana ... Unele cuvinte nu le-am inteles deloc... m,n,u aratau la fel ... Dar ma rog. Acum trebuie sa si verific. De asta nu am prea uploadat in weekend.Dar de luni o sa fiu mai singur pe acasa...Poate am timp de Amnesia .